Visszatérés

Sziasztok!
Tudom, két és fél éve próbálkoztam már egyszer, és akkor addig sikerült eljutnom, hogy a régi részeket nagyjából vállalható formába hoztam - egy, a huszonharmadik kivételével. Gondolhatnátok, hogy miből más ez a visszatérés? Nos, nem tudom megígérni, hogy egy lendülettel végigírom a történetet. Még azt se szívesen ígérem meg, hogy rendszeresen, kéthetente lesz friss rész, mert emellett a blog mellett van három másik, amiből kettőt szeretnék emellett is aktívan vezetni. És közben szakdolgozatot írok, és ősszel feltehetőleg készülök majd az államvizsgámra, és még dolgozok is majd.
De szeretném folytatni nagyon - és ami azt illeti, egy új fejezet már készen is van, ennek a címe A kirakós darabkái. Az ok viszont, amiért ismét a Timeless timeshoz fordultam az az, hogy nem ment az írás. Egész nyáron, egyáltalán nem, és végső elkeseredésemben fordultam Camiékhoz, és láss csodát, működött. Újra felébredt bennem a szeretet a karakterek és a történet iránt, és ahogy elkezdtem írni ezt, úgy jött a kedv, meg az ötletek máshoz is - felhőkastélyos cikkekhez, meg final masquerade-es novellákhoz. Tehát mondhatni, hogy a TT kihúzott a katyvaszból, szóval megkértem Noemit, hogy készítsen nekem egy fejlécet és egy kinézetet, amit ő el is vállalt, és ennek a meseszép eredményét láthatjátok a blogon. Én pedig gőzerővel belevetettem magamat annak a bizonyos 23. fejezetnek az átírásába, és úgy összességében a regény továbbírásába.
Az átjavított, kipótolt 23. fejezet szeptember 1.-ére várható, a késő délutáni órákra, de addig is itt hagyok nektek egy tumblr blogot, ahova előszeretettel írogatok ki apróságokat azzal kapcsolatban, hogy hogy állok a résszel, képeket szereplőkről, aesthetic csodákat a történeteimről és a karaktereimről, részleteket az aktuálisan írt részekből... Persze, nem csak a Timeless timesról van szó rajta, de jelenleg az élvez túlerőt, szóval aki esetleg az elmúlt néma évek dacára is kíváncsi a történetre, az ne habozzon benézni:
És egy kicsit előrevetítve, hogy mi várható a jövőre nézve a történések tekintetében, csak hogy felkeltsem az esetleg lankadó figyelmet. Teszünk egy jó pár fejezetes kirándulást Münchenbe, ahol egy csapat új szereplőt megismerünk majd, de nem kell aggódni, mert a régieket sem engedjük el. Olyannyira nem, hogy visszatér majd egy, vagy két fejezet erejéig a teljes történet elejei lánycsapat - selejtezni fogunk a női válogatottal. Ismét rendszeres szereplőként köszönthetjük majd Fernandót és Lisát, és egy rövidke látogatás erejéig Liverpoolba is kiugrunk majd, hogy csekkoljuk, milyen a hangulat az Anfielden. És mindez még karácsony előtt várható. Rendben, nem ígérem, hogy a blogon is lemegy karácsonyig, de azért az alapvető terv. Hogy ha ez sem csigázott fel eléggé, akkor talán semmi nem tud. De remélem, azért az itt olvasottak felkeltették minden erre járó figyelmét, és van olyan esetleg, aki hozzám hasonlóan elképesztően lelkes azért, mert ismét útjára indul a Timeless times. Hogyha igen, akkor azt kérlek adjátok tudtomra egy pipa, vagy egy hozzászólás formájában.
Ne felejtsétek, pénteken, azaz szeptember 1.-én érkezik a 23. fejezet (aminek a címe egyelőre még bizonytalan), rá két hétre, tehát szeptember 14.-én pedig a 24. fejezet, ami már biztosan A kirakós darabjai címet viseli. 
Addig is, legyetek jók!
Ölel Titeket,
Dorka

2 megjegyzés:

  1. Szia Dorka!

    Úúú, említetted múlt nap üziben, hogy ismét TT lázban égsz, aminek nagyon örülök. Főleg, hogy nem számítottam ilyen hamar a visszatérésre. Feldobtad a napomat. ♥
    Ezer éve olvastam már a történetet, és talán kicsit el is felejtettem a cselekményt *bűnbánófej*, de majd felzárkózom.
    Szóval azt próbálom kinyögni, hogy nagyon várom a visszatérést, és sok sikert kívánok hozzá! Remélem sikerül minden projektedet fenntartani!

    Puszillak,
    Vivian

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaa!

      Én meg örülök, hogy örülsz a TT lázamnak (fun fact, a hétvégén tényleg lázas voltam :'D). Dee ez most ilyen hamarba lesz, sőőőt, rövidesen a final masquerade-en is várható néémi élet :D örülök, ha feldobta a napod ♥

      Ó, nem lesz szerintem olyan nehéz visszarázódni, de azért támaszpontként: most éppen az EB-n vagyunk még 2008-ban, és Cami kicsit fasírtban van a Barcás csapattársaival, és a következő fejezetben lesz majd a döntő #vajonmileszmajdavége O.o :D

      A tényleges visszatérésig már nem kell sokat várnod, és köszönöm a jókívánságokat, remélem sikerül minden :3 :*

      Puszi,
      D.

      Törlés