Díj


Ezúton is szeretném megköszönni a díjat Renne-nek (tizlepcso.blogspot.com) és Hazelnek (yocreoenmilagros.blogspot.com). Most pedig jöjjenek a díj velejárói :P


Szabályok:
1) Tedd ki a logót a blogodra! *pipa*
2) Köszönd meg a díjat akitől kaptad! *pipa*
3) Írj magadról hét dolgot! *pipa* (lentebb)
4) Küldd tovább hét embernek! *pipa* (még lentebb)
5) Hagyj üzenetet a blogjukon, hogy meglepetés várja őket! 

Hét dolog magamról :D Na, szedjük össze. 
1. ) Álmaim országa Spanyolország, és nagyjából mindent szeretek ami spanyol (foci, zene, táj, városok, nyelv... :D)
2.) Nyílt titok, hogy szeretem a focit, a kedvenc csapatom a Barcelona. Visca el Barca, Visca Catalunya
3.) Legújabb mániám, a Halálos iramban filmek. Három nap alatt letoltam az öt részt, azért tartott három napig, mert lassan töltök... :D És nagyon bejöttek a filmek, mondhatni, kedvenc filmmé nőtték ki magukat.
4.) Imádom a Forma1-et. Ez egy újabb keletű dolog, egészen konkrétan április körülig nyúlik vissza, amikoris meg akartam nézi egy Barca meccs vasárnapi ismétlését. Apum pedig közölte, hogy márpedig F1-et fogunk nézni és punkt tum. Úgyhogy sértődötten letelepedtem, lesben állva vártam, hogy mikor alszik el apum. Aztán ahogy néztem a F'-et, rájöttem, hogy bakker ez egész jó. Á, úgyis láttam már a meccset nézzük inkább ezt. Kedvenc pilótám van, JAime Laguersuari illetve Fernando Alonso személyében, de szeretem Buttont, Massát, és igen Schumit is. :D
5.) Angolul és olaszul tanulok, de szeretnék spanyolul is, hogy valami értelmeset ki tudjak nyögni, ha esetleg kijutok Spanyolországba :D
6.) Hat évet táncoltam egy budapesti tánciskolába, most váltok, és elvben máshol fogom folytatni - reménykedjünk, hogy sikerül ;)
7.) Zene nélkül képtelen vagyok létezni. Reggel az adja meg suliba menet közben a löketemet. És ha a reggeli minimális zeneadagom nem kapom meg, akkor egész nap kiállhatatlan vagyok - mondjuk így :D

Kiknek adom tovább:
1.) Babu
2.) Dórika
3.) Julcsi
4.) Rakka
5.) Stefi
6.) Rose
7.) Mercii

Még egyszer köszönöm =)
puszi, Dorcsy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése